för några vekor sen hade min skola swimming carnival!! det är som en stor simtävling och man är indelad i olika houses (typ lag) och jag är i det röda huset, FARRER!! mitt tema var farrer famous så man kunde klä ut sig till en kändis eller röda kläder. folk var så jäkla peppade! det var så mycket skrik och hejar ramsor exakt så som du seri filmerna "BE AGGRESSIVE B-E AGGRESSIV..." hade ingen röst kvar efter denna dag haha 
 
MILEY CYRUS
ser du den där blonda tjejen i vänstra hörnet? det är jag hehe
M-A-C TIL THE DAY I DIE
FARRER IS HOT TO GO
det här är vår schoolcaptain (typ största makthavaren av eleverna haha)
mellan simracen dansa folk, hängde runt, badade och hade vattenkrig.
 här är mina 2 favorit tjejer, socheata & maddy! är mest dom jag hänger med både i och utanför skolan. kommer sakna dom såå mycket när jag åker på safarin. <3
 
det går inte att förklara vilken schoolspirit det är här i australien! det är verkligen som i hisghschool filmerna. alla går all in! inför swimming carnivalen fixades det med promotion filmer och mycket reklam på skolan om det. här kommer 2 av promotion filmerna, är ju ganska mycket internskämt om skolan och så, så kanske inte så kul för er att titta på men det är inspelat på skolan så då får ni ju hur skolan ser ut. så mycket tid bakom allt men ja dagen var helt fantastisk.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej