På sommarlovet fick jag besök utav Isac, en svensk student som kommer från varberg och bor i coffs harbor under hans år här. vi gjorde lite vanlig sightseeing i sydney, hängde på stranden och träffade andra exchangestudents.
vi lagade också svensk mat för familjen! köttbullar med gräddsås och potatismos!
 
sen den 25e var det ju dags för AVICII!! sjukaste konserten alltså! vi var så sjukt nära scenen, jag kunde på riktigt se avicii i ögonen haha var skapligt död dagen efter!
men dagen efter, den 26e var det ju AUSTRALIA DAY! 
på morgonen åkte vi in för att kolla på det stora ferry racet
åt lamingtons, aussisarnas favvo kaka
på eftermiddagen åkte jag, isac o min bror james en jetboat ride i hamnen.
sen hänge ja och isac lite med utbytesstudenterna och sen åkte vi på fest hos en kompis till mig som bor i Kogarah, vi gjorde helt klart dagen/natten till det bästa! på festen var det aussie musik och alla bar flaggor, hattar o blå/vit/röda kläder!

Kommentera

Publiceras ej