På sommarlovet tog min fina värdfamilj med mig till Tasmanien! tasmanien är en ö söder om austrtaliens mainland. min värdmorfar bor där sen några år tillbaka så vi sov 2 nätter hemma hos honom och resten av tiden bilade vi runt och stannade på massa farmar, små städer och nationalparker. de gjorde den här semestern bara för min skull och vi gjorde allt som jag önskade så jag är så himlans glad och tacksam över allt de gjorde för mig. vi flög från sydney till launceston och spenderade 1 dag där och jag hann catcha up med isabella, en svensk utbytesstudent!
regnskogen
Öl bryggeri tour
plcokade pink lady, royal gala o granny smith äpplen
björnbär o hallon farm
 
min fina mamma sherie <3

pappa danny, mamma sherie och morfar
sjöstjärnor, eller heter det så? kommer inte ihåg svenska längre haha

påfågel
 
 

2 kommentarer

Mormor

16 Feb 2014 19:16

O vad mycket fint o trevligt du fått vara med om. Hoppas du skött dig så bra att du kan håla kontakt med hela denna underbara familj. Hörde att du blev lite för mycket syster till brorsan din. Är det långt emellan eller kan du hälsa på?

Svar: ja jag kommer hålla kontakten med de så gott det går, de bor kanske 30 min från vart jag bor men vi kommer nog ses mycket ändå. ja brorsan var väl ingen höjdare direkt... men föräldrarna va jättehärliga!
Malin Ericson

Mams

17 Feb 2014 10:49

Halloj stumpan!!! härliga bilder!!! och bärplockning - då var du väl I sjunde himlen!!?
kramkram

Kommentera

Publiceras ej