nu har jag bott i familjen avalos i 60 dagar och trivs verkligen bättre än bäst! på kvällarna ser antingen jag och james på tv eller hela familjen. senaste veckan har det bara varit jag och mamma sherie hemma så då har vi haft te mys varje kväll och kollat på greys anatomy, love actually eller ja, allt det där som vi inte får se på när killarna är hemma haha.
här kommer en bildbomb från senaste veckorna!

kryllar av sånnahära godingar i manly. posar alltid lika snyggt för mig haha
den 1 december åkte vi och högg vår egna julgran!
sen hem för att pynta!
stjärnan på plats!
yey mango säsong! 
de bästa mangosarna köper man längs motorvägen när man stannar på ett sånt här ställe! så sjukt gott är det! tyvärr är de ganska dyra fortfarande men danny brukar köpa hem en låda då och då
tog med james till ikea för att äta julbord och titta på ett litet lucia tåg
känner mig som hemma
åkte till new town för att träffa Elle (kommer bo i nacka som utbytesstudent nästa år) new town är ett lite dodgy område men de har massvis av fina seconhand, vintage butiker och mysiga fika ställen
hade en fin helg med mina favoriter
 
universitetets bibliotek
the parlament house, trivdes ganska bra där inne
vår lilla japan yuki sov
 
hade christmas part med rotary liverpool, tomten kom och jag fick en fin sminkväska i present av klubben.
i söndags åkte jag till manly för att träffa sörpingsborna kristina och karl magnus, vänner till familjen som jag känt hela mitt liv. deras dotter bor i manly med familj och de har varit här i ett par månader och hälsat på. hade en jätte härlig dag med dom och barnbarnet esme i manly. vi gick till fika swedish kitchen och åt lussekatt, gött.
min skola hade christmas assembly igår, mysigt och juligt pyntat och massa julspex haha
 
 
 

1 kommentarer

Mams

12 Dec 2013 16:25

Härlig uppdatering!!! men det ser ju för konstigt ut att hugga julgran i sommarväder!:) Och tomtar i solen??? Härligt att se dig på IKEA!! hihi... Mm såg ju väldigt smaskigt ut med mangos! njut på!!! kram kram

Kommentera

Publiceras ej