har inte gjort nåt inlägg på länge men har helt enkelt inte tid. så tänkte slänga in ett par bilder nu bara från de senaste dagarna. 
en del av min trädgård, den är så mysig!
påväg till bussen hittade jag fina blommor
svensk julmarknad som jag volontärade på.
fick massa gratis julmust. det var en bra dag.
min fina geography class ute på äventyr på farmen.
en av mina närmsta vänner här nere, maddy, fyllde 17!! det firades med kladdkaka och massa lollies. kladdkakan gick verkligen hem hos tjejerna!
tyvärr gillar dom inte att va med på bild... haha!!
 

2 kommentarer

Mams

11 Dec 2013 08:11

Hej! Se men inte röra!!! Den blomman ser förrädisk döds-giftig ut!:) Jaha, nu är all snö borta igen... den blev inte långvarig... trist. kram kram!

Sara

11 Dec 2013 12:04

Hejsan. Sen namnsdags grattis. Tänker på dig. Gina bilder och det ser härligt ut. Kramar

Kommentera

Publiceras ej