Jag har flyttat!!!
flyttade för 1 vecka sen från Glen Alpine till Ingleburn.
Sista helgen hos familjen avalos hade vi på lördagen en liten hej då lunch för mig med närmsta släkten, jag bakade bullar och det blev verkligen favoriten av allt det svenska jag bakat för familjen!
söndag hade vi också hej då brunch med 2 av grannfamiljerna! har kommit väldigt nära med dom så det var roligt att de ville avskeds bruncha med mig!
Gammelmormor älskade bullarna, har lovat att ta en dag och lära henne att baka dom. Jag och gammelmormor kommer nog fortfarande ha mycket kontakt även fast jag flyttat, jag är ju nans lilla flicka.

mormor pam, jag, farfar miguel & farmor sylvia <3
 
saknar redan det här stället såååå mycket!!! lite bilder från mina kvällspromenader i glen alpine området
 
 
 

2 kommentarer

Grannarna på 6:an

16 Feb 2014 19:19

Hej Malin !
Kul att du har börjat skriva igen på bloggen, förstår att du har haft fullt upp med massa annat . Vilken härlig värdfamij du har bott hos o vilka äventyr/ upplevelser du har fått vara med om. Tassmanien ser verkligen inbjudande ut. Förstår att dina bullar gjorde succé. Sköt om dig !!!
Kram
Fredrikssons

mams

17 Feb 2014 10:51

hej, jättekul att läsa lite om dina uplevelser igen!! även om vi skypar ibland. :) Lycka till I tredje familjen nu!! de älskar ju redan din kladdkaka!? så det blir nog bra! kramis

Kommentera

Publiceras ej