glad lucia!!
just nu består tiden av julklapps stress, lite skola och musikhjälpen. älskar musikhjälpen, perfekt att de sänder 24 timmar dygnet också så jag kan lyssna. på måndag får jag sommarlov och som jag har längtat. kommer bli så skönt. och jag har så mycket roligt att se fram emot också! har en känsla att lovet kommer bli lika fullspäckat som allt anat här nere är för mig. ingen vila här inte men det är bara att köra på.
just nu försöker jag komma på bra julklappar till min värdfamilj, inte lätt det där alltså.
för ett par dagar sen kom ett stort paket till mig från familjen, stoppat med skumtomtar, lakrits, julklappar och lite andra bra saker, typ dl mått så jag slipper tänka så mycket när jag lagar mat och bakar! tack familjen <3

vad händer annars... jo på söndag ska familjen ta med mig på bon jovi konsert i city, kommer bli roligt! imorrn ska jag hjälpa till på liverpools rotary BBQ, och efter det ska jag med bernard och hans 17 åriga dotter och segla. blir en bra och som vanligt fullspäckad helg.

när jag kom hem efter skolan idag satt jag vid svt play och såg på lucia firande, mysigt! ska baka lussekatter nästa vecka med min värdmamma. känns så konstigt att det är jul snart. men jag är faktiskt inte ledsen över att det blir en sån konstig jul, visst första julen utan familjen och snö, men det kommer ju alltid en jul nästa år.

Kommentera

Publiceras ej